Mystery shopper nodig?

Bent u op zoek naar mystery shoppers? Models-Inc-Int-NL biedt nu ook mystery shoppers! Onze hostessen en modellen zijn perfect om als mystery guest uw personeel, dienst, product of evenement te beoordelen. Dankzij hun eigen ervaring als verkoop-/promotiemedewerker weten zij waar ze op moeten letten en waar uw personeel of dienst in uitblinkt (of juist niet).

Mystery guest inzetten als marktonderzoek

Het inschakelen van een model als mystery guest is een vorm van marktonderzoek. De mystery shopper doorloopt het gehele consumentenproces, bijvoorbeeld aan de hand van (door u) opgestelde evaluatieformulieren. Zaken zoals de faciliteiten, de klantvriendelijkheid en commerciële vaardigheden van uw medewerkers worden beoordeeld. De effectiviteit van uw inspanningen worden op deze wijze onafhankelijk beoordeeld en waar mogelijk verbeterd.

Mystery shopper gezocht

Schakel Models-Inc-Int-NL in als u op zoek bent naar mystery shoppers. Wij zoeken voor u uit of uw medewerkers naar behoren presteren. Transactiewaarden, customer advocacy en klantenloyaliteit staan daarbij centraal. Wij kunnen mystery shoppers leveren door het hele land, dankzij ons landelijke portfolio aan modellen. Dit is voor u bovendien extra voordelig; hierdoor betaalt u de mystery shopper weinig reiskosten.

Waarom een model / hostess als mystery shopper?

Onze modellen en hostessen vinden het leuk om verschillende organisaties te bezoeken en voelen zich daarbij op hun gemak. Ze zijn bekend met vereiste aspecten van winkelpersoneel zoals klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en klantgedrevenheid en zijn zelf getraind om deze vaardigheden te (her)kennen. Belangrijk is dat iemand deze vaardigheden op objectieve wijze vaststelt en rapporteert. Ook op deze manier kan Models-Inc-Int-NL dus bijdragen aan uw organisatie!

Resultaten van een model als mystery guest

Na de evaluatie en beoordeling wordt een professioneel rapport opgesteld waarin de bevindingen worden gepresenteerd. Het rapport van de mystery shopper levert vaak de volgende resultaten op:

  • meer motivatie: het communiceren van (onverwachte) resultaten kan leiden tot meer motivatie van uw medewerkers en daardoor een optimale prestatie;
  • inzicht in het effect van eerder doorgevoerde beleidsmaatregelen zoals trainingen;
  • het verbeteren van de propositie, omdat u dankzij de mystery shopper achter de redenen van (on)tevredenheid bij klanten komt.

Pakt u de verbeterpunten aan, dan kan dit uiteindelijk leiden tot:

  • een hogere besteding per klant;
  • meer promotie en betere mond-tot-mond reclame van uw product of dienst.

Laat uw product ook weer uitblinken!

Mystery shoppers gezocht? Neem contact op met Models-Inc-Int-NL:
Tel: +31 84 8720422
E-mail: info@models-inc-int.nl

Wij helpen u dan z.s.m. aan geschikte mystery shoppers!

Let op: Bij het invullen van onderstaand formulier gaat u akkoord met ons privacy statement
Leave this field empty


Let op: Bij het invullen van bovenstaand formulier gaat u akkoord met ons privacy statement
Of bel +31 84 8720422 - Info@models-inc-int.nl
reviews
Elenora Adriana:Amanda, Zonder jou was het nooit gelukt! Je hebt iedereen zo ontzettend goed voorbereid en een flink stuk zelfvertrouwen aan ons gegeven vooral aan mij i love you
Jahlissa:Ik vind je lessen echt goed! Wordt inderdaad steeds een beetje zekerder en me moeder merkt het ook na jouw lessen ben ik altijd helemaal vrolijk omdat ik dan trots ben dat ik het heb gedaan.. wilde je daarvoor bedanken hihi, nu moet ik alleen nog doorzetten....... xxx Jahlissa